четвъртък, 15 декември 2011 г.

излезе Блендер 2.61



Новите неща в тази верия са доста :]

Cycles Render Engine
Cycles е нов рендер енджин достъпен паралелно с Блендер Интернал. Той е интерактивен рейтрейс рендер с нод-базирана шейдинг ситема и възможност за рендване с GPU.
 
Dynamic Paint
Динамик пейнт е нов модификатор позволяващ при допир на обекти в сцента единия да изцапа, опуши или намокри другия, като при допира на двата обекта може да бъде генерирана текстура или дисплейсмънт на геометрията. С него могат да се имитират намокряне, изцапване, стъпки в снега, раздвижване на водна повърхност от обект.

Motion Tracking
Добавена е функционалност за тракване на видео футидж,  може да се възпроизведе движението на  реалната камера с цел лесно добавяне на 3Д елементи върху заснетия видео материал.

Ocean Simulation
Симулацията на морска повърхност е портната от опън сорс Houdini Ocean Toolkit, предназначена за симулиране на морски вълни и пяна.
Реализирана като модификатор, който генерира деформираща се морска повърхност и процедурна текстура генерирана на база на симулираната геометрия.


Подобрен Python API

Bug fixes
180 бъгфикса от предишната версия на Блендер
и още по-дребни нововъведения.

Няма коментари: