С версия 2.58 са коригирани над 200 бъга, освен това има няколко доста добри нововъведения.
-Warp Modifier
-Render Baking: вече има подръжка за бейкване на нормал-мап и дисплейсмънт на скулптван обект, като се бейква геометрията от високополигоналния скулпт върху базовата геометрия в multiresolution модификатора
-Empty Images Display: вече не е необходимо картинките-референции да се вкарват мапнати фърху плейн. Картинки вече могат да се присвояват на empty-обекти без да се създава излишна геометрия
-подобрения в Sculpting
-Mesh Inset (Addon): Инструмента за моделиране Mesh inset е отдавна чакано удобство за моделерите. Работи подобно на Mesh inset инструмента в другите 3D софтуери.
-Camera Locking
Подробности можете да видите тук
А Блендер 2.58 можете да свалите от тук
Няма коментари:
Публикуване на коментар