Бях виждал демо-та в интернет - 3D юзер скулптваше 40 милиона полигона без никакъв "лаг" и недостиг на хардуерни ресурси.
Този артист работеше с видеокарта Нвидия 8800 .. която се води доста по-слаба от моето Ати 4850,а аз стигах границата на хардуера едва при 200 хиляди полигона.
ето тайната за безпроблемно скулптване :) (която разбрах след дълго ровене по форуми)
1. Не използвайте базов обект за скулптване с прекалено малко полигони
(примерно използването на куб с 6 полигона е грешно)
Базовия обект трябва да е умерено и равномерно "субдивайднът" , защото Блендер използва оптимизация при скулптинг базирана на полигоните в изходния обект. Разделя скулптинг обекта на толкова порции колкото са базовите полигони - и ги рисува във вюпорта на части в зависимост от видимоста.
2. Изключете тази отметка (ускорява доста работата с милиони полигони)
Този артист работеше с видеокарта Нвидия 8800 .. която се води доста по-слаба от моето Ати 4850,а аз стигах границата на хардуера едва при 200 хиляди полигона.
ето тайната за безпроблемно скулптване :) (която разбрах след дълго ровене по форуми)
1. Не използвайте базов обект за скулптване с прекалено малко полигони
(примерно използването на куб с 6 полигона е грешно)
Базовия обект трябва да е умерено и равномерно "субдивайднът" , защото Блендер използва оптимизация при скулптинг базирана на полигоните в изходния обект. Разделя скулптинг обекта на толкова порции колкото са базовите полигони - и ги рисува във вюпорта на части в зависимост от видимоста.
2. Изключете тази отметка (ускорява доста работата с милиони полигони)
пожелавам ви приятно скулптване :)
Няма коментари:
Публикуване на коментар